Granada, Andalucía 2015-06

Como arrivate a Granada le vespere, io perquireva un amico japones, qui me presentava un bar multo cognoscite in guidas, ubi nos habeva 4 bibitas e 3 bon tapas pro 10 €.
Le matino sequente, ille amabilemente me accompaniava al bureau de billetes del Alhambra sur un collina.
Le accesso al Alhambra que habe
le aere de qualque partes in Japon
Mi visita durava circa pro 3.5h.
Como non trovava le amico de novo pro lunch, io solo mangiava un bocadillo con tortilla,
me dirigeva al collina del Albayzín, de ubi on pote reguardar le Alhambra,


e postea visitava le Museo Cuevas (caverna) del Sacromonte.
Como io retornava al citate, io trovava le amico a prender cafe/gelato, e nos diceva 'a revider (in Japon)'.   Io mangiava un kebab pro cena.
Le matino sequente, io partiva a Málaga.


Commenti

Post popolari in questo blog

Aipo に Let's Encrypt の SSL証明書を適用

ES611の電池交換

マケドニア語・ブルガリア語同時学習その5(名詞の性と数、後置冠詞形)