Fisterra (2016-10-03) e Appendices

le die previe

Io prendeva un autobus pro ir a Fisterra (Fin-de-Terra), 100km al west de Santiago de Compostela e un del partes le plus occidental de Espania continental.


Le village face a un imbuccatura (ria) verso le est e on non pote veder le Oceano Atlantic de ibi.  Un plagia facente al Atlantic se trova al west del village in un distancia de circa 10 minutes a pede.



Post retorno a Santiago de Compostela, io vadeva a un magazin de comics (Alita Comics) pro comprar Pluto 06.  Alora, io mangiava tapas (2 typos de illos ante in le photo↓; 1) thunno+pimento+anchoa; 2) croqueta crustose (crocante) de bechamel) con bira (5.95€).  Le tapas era multo bon ma le bar era troppo ruitose e le gente del taparia era troppo occupate.

In mi camino de retorno al albergo, io comprava un dulce (mousse).
Le designo e color del papiro de imballage
pare illos typic del dulcerias in Japon.

アザレア洋菓子店の「おばあちゃん」から
買った安くて(1.7€?)おいしいムース
包み紙も和風で旅の終わりにほっこりしました...



@Fisterra
42.907207, -9.264023
@Santiago de Compostela
42.885836, -8.547195
[Gratias pro information Sra. Ana!]

Accidentes in Traduction Automatic
Le tradictiones in japonese e chinese pare incorrecte.
Le parola 'article' ha multe significationes.
Hic illo non es de 'texto'...
@Sintra, Portugal
In japonese, illo dice "orbita correcte".
In coreano (basso), illo dice solo "orbita" o "rail".
@Santiago de Compostela

Galleciano (Galego)
Un del objectivos de mi visita in Gallecia (Galicia) era observar le uso de galleciano in Gallecia.  Io era fortunate in que le persona al albergo parlava galleciano e me explicava cosas in le lingua.  Io penso que io sovente audiva gente parlar galleciano in le citate.  Indicatores in le citate es scribite in le lingua tamben.  Ma secundo Wikipedia, le uso de galleciano diminue super toto in le regiones litoral.  In iste senso, io era fortunate (de novo) in visitar Santiago de Compostela (locate interior) ora...

Commenti

Post popolari in questo blog

マケドニア語・ブルガリア語同時学習その5(名詞の性と数、後置冠詞形)

Aipo に Let's Encrypt の SSL証明書を適用

ES611の電池交換